HTML

Rocktarisznya

Teljesen szubjektív vélemény zenéről, mai zenékről, és határterületeiről, pl. lótenyésztés ;-)

Friss topikok

  • Mókamaki: Én nem, úgyhogy este visszatérek... (2010.09.19. 16:36) Bach él... és nem tudok táncolni
  • szkafanderes: Gyuri! Megnéztem a Star Trek - How it should have ended videót... Jézus atyaúristen. :D Borultam r... (2010.09.05. 22:35) Első lépések
  • szkafanderes: Örülök, hogy az elképzelésnek virtuális eredményét is alkalmam nyílik megcsodálni. Egyébként a fes... (2010.09.02. 20:47) Megnyíltunk...

Linkblog

Első lépések

2010.09.02. 18:38 Mókamaki

Gondoltam egy számra. Nem, Gyuri, nem a 69-re.
Anno úgy beszéltük meg alkoholittas állapotunkban (értsd: Bütyi beivott), hogy albumokat fogunk elemezni, de ez több problémát felvet:
1. A zenei ízlésetek merőben eltér, így egyikőtöknek mindenféleképp rá kell kattania a netre és letöltenie egy komplett albumot, azon végigrágnia magát, majd szülnie kell egy véleményt. Ez nem kis idő, szóval, egyelőre maradjuk a kisebb élvezeteknél, a zeneszámoknál, amelyekhez egy youtube linket is beillesztek, így csak a frappáns vélemény kidolgozásásra kell időt szánnotok.
2. A második érvet elfelejtettem, de gyanítom, hogy Darth Vader-hez és a Halálcsillaghoz volt köze.

Szóval az első áldozatotok "Genesis - I Can't Dance" lesz. Hogy miért? A képi világ és a zenei mondanivaló valahogy titeket juttatott eszembe... ;)

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rocktarisznya.blog.hu/api/trackback/id/tr902267284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keyser.soze 2010.09.02. 22:48:55

A 69 eszembe se jutott volna, ha nem említed... Viszont szép emlékeket idéz az idei TTIKs GT-ból. Na nem kell mindjárt rosszalkodásra gondolni, ...
69 volt a csapatlétszámunk. Dalba is foglaltuk, az lett a csapatindulónk! Mondjuk a szöveg értéséhez nem árt tudni azt az alapinformációt, hogy az egyes csapatokat szeged kocsmái után nevezték el, pl.: Vár, Pivo, Sörpatika, Borpatika, Mojo, SZTEage... Mi voltunk a JATE Klub csapat. Éééés akkor az indulónk:

"Hajrá zöldek, hajrá JATE klub!
Ha megtetszel nekünk, akkor megbaszunk!
69 fős a csapat,
minden fiú nyal és szopat!

Hajrá zöldek, hajrá JATE klub!
Ha hosszú a farkad, akkor rámrunk!
69 fős a csapat,
Minden fiú csúcsra juttat!"

Az énekléséhez még annyit kell tudni, hogy az első versszak páros sorait a fiúk énekelték csak, a második versszak páros sorait pedig csak a lányok.
Gyűjtöttük is vele a pluszpontokat. No meg persze nyertünk is ;-)

Egyelőre most még nem nosztalgiázok többet az idei Gólyatáborról, de biztos fogok még, mert szültünk ott másik nótát is. Aki meg türelmetlen, az megkeresi a fércbukon a csapatunk csoportját, és megnézi ;-)

A komplett album letöltésével kapcsolatban azért még eszembe jutott egy olyan apróság, hogy nemtom Bütyinek milyen telefongya van, de ha van kékfoga (Héééé, Bütyök! Ne fogazz!!! :-D) és elég hely is a telefongyába, akkor 5 sör alatt simán átmegy egy komplett album egyikőnk telefongyáról a másikónkéra ;-)

Node, egy gondolat erejéig csak visszatérek a GT-re: Szinte minden kis és fő-gólyánál okostelefonokat láttam csak. iPhone, Galaxy Spica, stb. Szinte alig volt olyan ember, akinek a telefonjába ne lett volna wifi, kékfog, böngésző, meg minden szar, ami gyakorlatilag már egy lekicsinyített számítógéppé varázsolja ezeket a vackokat. Amire még azt mondom nem is baj, nekem is Spicám van, de én keményen meggüriztem érte. De a kis 18 évesek honnan, és minek, és mire? Nehogy valaki nekem beadja, hogy mindegyikőjüknek ez munkaeszköz már abban a korban, ahol épp hogy lehullt a tojáshéj a fenekükről, és épp hogy túl vannak az érettségin, épp hogy megtapasztalták a májuk méregbontó képességeinek határát, stb.

BTW.: Alkoholittas: Holnap lehet, hogy én is csak Gösser Zitrone-t iszok, mert szombaton sárkányhajó lesz, azt ott nem kéne másnaposnak lennem a vízen... Meg... hogy szombat reggel fel is tudjak kelni, lehet, hogy este nem is kéne nagyon sokáig húzni, úgyhogy ha lehet, akkor mi kezdjünk picit korábban, Bütyök meg ér, amikor végez a nővel. Ha kell, akkor ránkcsörög, és megyünk segítünk neki elásni :-D

keyser.soze 2010.09.02. 22:56:53

Jah, igen, a halálcsillagot kifelejtettem...

Szerintem _A_legjobb_ "How it should have ended" videó a star trekes: www.youtube.com/watch?v=WbJ-y6BWfUc

Mókamaki 2010.09.03. 12:58:28

Bütyköt is rövidesen adminná ütöm! Már nagyon várja, mivel Sólyom László leköszönt elnök hajtja végre a procedúrát egy csapat rohamosztagos kíséretében.
A blog címe nem "Gyuri gólyatáboros, alkoholittas élményei"! :) :) Nem baj, hogy elkanyarodunk a témától, de a zenekritikát nem is érintetted a hozzászólásodban, ejnye. Vagy Bütyi alkotmányos keretek között történő beiktatására vársz?

keyser.soze 2010.09.03. 18:48:30

@Mókamaki:

Nade, de, ... izé... egyrészt, a mi blogunk, azt írunk bele amit akarunk, szerintem olykor az se gáz, ha elütünk a témától, másrészt... Dal! Érted! A dalszövege a csapatindulónknak, az benne volt, az volt a lényeg! Dal, zene, izé.. szerintem van kapcsolat ;-)

Ráadásul mégcsak nem is posztba, hanem kommentbe írtam a gólyatáboros élményeket!

szkafanderes 2010.09.05. 22:35:54

Gyuri! Megnéztem a Star Trek - How it should have ended videót... Jézus atyaúristen. :D Borultam rajta egyet.
süti beállítások módosítása